Jefe/a de Recepción Hotel Balaguer
Estudios mínimos
Grado
Experiencia mínima
Al menos 3 años
Imprescindible residente en
Provincia Puesto Vacante
Idiomas requeridos Catalán - Nivel Nativo o Bilingüe Español - Nivel Nativo o Bilingüe Inglés - Nivel Avanzado
Conocimientos necesarios recepción hotelera idiomas inglés Natural Gestión de atención al cliente
Requisitos mínimos
-Formació en Turisme, ADE o similar relacionada amb gestió hotelera.
- Experiència mínima de 3-5 anys en lloc similar o en recepció.
- Bilingüe castellà-català. Nivell alt d'anglès. Es valoraran altres idiomes.
- Residir a Lleida o a la comarca de La Noguera.
- Es pensa en un/a professional amb bona comunicació, lideratge, organitzat/da, orientat/da a la productivitat, qualitat i aportació de marge de benefici de l'hotel. Sociable, amb empatia, simpatia i excel. lent tracte al client.
Descripción
Hotel amb qualificació de ***tres estrelles, situat en un entorn natural de la província de Lleida.
La missió del CAP DE RECEPCIÓ serà responsabilitzar-se i garantir un servei de recepció eficient i d'alta qualitat per als hostes de l'hotel, assegurant una experiència positiva en tota la seva estada a l'hotel.
FUNCIONS:
- Coordinar i supervisar a l'equip de recepció, assignant tasques, horaris i vacances.
- Oferir i garantir un servei d'atenció al client excepcional, atenent les sol. licituts i consultes del hostes.
- Check-in i chek-out: supevisar que es fan de forma àgil i correcta, oferint informació sobre els serveis i allotjaments. Atendre el lloguer i serveis de sales i instal. lacions.
- Gestionar les reserves d'habitacions, registrant-les als sistema i satisfent les sol. licituts a mida.
- Control d'ingressos: assegurar la correcta facturació i cobraments.
- Coordinació amb els altres departaments de l'hotel (direcció, administració, neteja, manteniment, restauració) amb comunicació fluïda per resoldre qualsevol incidència dels hostes, reunions de coordinació i planificació d'events i activitats.
- Gestió de queixes i reclamacions de manera professional i eficient, buscant solucions i mantenint la bona reputació de l'hotel.
- Tasques administratives relacionades amb recepció (seguiment despesa, informes d'ocupació. . . )
Tipo de contrato: indefinido, jornada completa
¡Sea el primero en responder a este anuncio de trabajo!
-
¿Por qué está buscando trabajo en Trabajas.es?
Crear alerta de empleo
Cada día nuevos anuncios de trabajo Puede elegir entre una amplia gama de trabajos: nuestro objetivo es ofrecer una selección lo más amplia posible Déjenos enviar nuevos anuncios por correo electrónico Sea el primero en responder a las nuevas ofertas de empleo Todos los anuncios de trabajos en un único lugar (de empleadores, agencias y otros portales) Todos los servicios para demandantes de empleo son gratuitos Le ayudaremos a encontrar un nuevo empleo