Tècnic/a de marketing
Fundació Pere TarrésLa Fundació Pere Tarrés, amb més de 60 anys d'existència, és una organització no lucrativa d'acció social i educativa, dedicada a la promoció de l'educació en el temps lliure, el voluntariat, la millora de la intervenció social i l'enfortiment del teixit associatiu. Amb el temps la seva acció s'ha ampliat a altres àmbits de l'acció social com ara la formació, la recerca i la gestió. Descripció de l'ofertaLa Fundació Pere Tarrés cerca un / a Tècnic / a de marketing per a cobrir una vacant al departament. Haurà d'analitzar les necessitats de l'entitat, l'entorn, competència, mercat i tendències, per tal d'elaborar propostes de màrqueting, que vetllin per assolir els objectius consensuats. Entre altres funcions es responsabilitzarà de :Conèixer el producte (secció, activitats i projectes) i contribuir a la seva millora o adaptació. Reralitzar seguiment de les accions de màrqueting i informes finals de les campanyesDetectar i analitzar els perfils i les geografies dels clients potencials per oferir-los els serveis i productes de la FundacióDissenyar les campanyes de màrqueting de les seccions assignades de la FPT, implementar-les i fer-ne el seguimentElaborar els continguts de les peces de difusió (fulletons, cartells, posts a mitjans online. . . ) i validar amb Direcció de Màrqueting i interlocutor de la Secció. Elaborar a partir de la informació aportada per la secció, el Pla de Mitjans de la campanya que s'ajusti a l'objectiu, al pressupost i a l'estratègia global de Comunicació i Màrqueting de la institució. Distribuir i supervisar les tasques que han traspassat a les àrees de màrqueting vetllant que es transmetin els objectius a treballar i que estiguin alineats amb objectius i mandatories del Briegfing. Gestionar i controlar el pressupost assignat, minimitzant i optimitzant les despeses de producció i difusió i aportar idees alternatives en aquest sentitRealitzar els plans de màrqueting globals per a les àrees que correspon de la FPT, amb processos de medició de ROI per accions específiques. Establir mecanismes de seguiment de pressupost Global de màrqueting. Contribuir a la coherència del pla de màrqueting global de la FPT i a les polítiques de Comunicació i Màrqueting. Què oferim? Lloc de feina : Oficines de la Fundació Pere Tarrés a BarcelonaIncorporació : SetembreTipus de contracte : indefinitJornada : Completa, 37, 5h / setmanals. Horari : Flexibilitat horària amb possibilitat de dues tardes lliuresPossibilitat treball en remot de manera parcial a partir dels 3 mesosRequisitsFormació : Llicenciatura o grau en publicitat i RRPP, o Comunicació Audiovisual, econòmiques (amb especialitat en màrqueting i publicitat) o formació en màrqueting digital, social media màrquetingExperiència prèvia mínima de 2 anys en l’àmbit de màrqueting i publicitat, especialment en agènciaExperiència demostrada en estratègia i canals digitals (reconeixement de marca, creació de comunitat i vendes online)Habituat / da a implementar estratègies de màrqueting digital (SEO, SEM, màrqueting de continguts, xarxes socials)Analítica, seguiment de campanyes i funnels, elaboració de documents periòdics de KPIs. Nivell de català i castellà bilingüe#J-18808-Ljbffr
¡Sea el primero en responder a este anuncio de trabajo!
-
¿Por qué está buscando trabajo en Trabajas.es?
Crear alerta de empleo
Cada día nuevos anuncios de trabajo Puede elegir entre una amplia gama de trabajos: nuestro objetivo es ofrecer una selección lo más amplia posible Déjenos enviar nuevos anuncios por correo electrónico Sea el primero en responder a las nuevas ofertas de empleo Todos los anuncios de trabajos en un único lugar (de empleadores, agencias y otros portales) Todos los servicios para demandantes de empleo son gratuitos Le ayudaremos a encontrar un nuevo empleo