RECEPCIONISTA ADMINISTRATIU/IVA
Desitgem incorporar a Barcelona a recepcionista que es responsabilitzi d'atenció telefònica, atenció als usuaris i tasques administratives pròpies del lloc.
Les teves funcions seran: - Gestió telefònica i funcions pròpies de recepció. -Gestió de loperativa administrativa associada a processos estandarditzats. - Atenció directa a proveïdors. Requisits - Experiència mínima de 1a. en llocs similars. - Català escrit i parlat - Ofimàtica a nivell dusuari avançat.
- Experiència 6 mesos. 6 messos en llocs de feina similar d'atenció telefonica , al públic i tasques administratives
- TÍTOL FP DE GRAU MIG
- títol fp de grau mig - administració
- català (parlat c1 - d. funcional, escrit c1 - d. funcional)
- Contracte laboral temporal (1 mesos)
- Jornada parcial matí (5 hores - jornada setmanal)
- Salari mensual brut 736
¡Sea el primero en responder a este anuncio de trabajo!
-
¿Por qué está buscando trabajo en Trabajas.es?
Crear alerta de empleo
Cada día nuevos anuncios de trabajo Puede elegir entre una amplia gama de trabajos: nuestro objetivo es ofrecer una selección lo más amplia posible Déjenos enviar nuevos anuncios por correo electrónico Sea el primero en responder a las nuevas ofertas de empleo Todos los anuncios de trabajos en un único lugar (de empleadores, agencias y otros portales) Todos los servicios para demandantes de empleo son gratuitos Le ayudaremos a encontrar un nuevo empleo