Key Leader | Barcelona
Description & Requirements
Qui som
lululemon es una empresa innovadora de roba d'alt rendiment per fer ioga, córrer, entrenar i practicar altres esports. Posem el llistó alt amb teixits tècnics i un disseny funcional, i creem experiències i productes transformadors que ajuden les persones a moure's, creixer, connectar i estar en forma. El nostre èxit el devem als productes innovadors que confeccionem, a l'èmfasi en les botigues, al compromís amb el nostre personal i a les connexions increïbles que fem allà on anem. Com a empresa, ens centrem a crear un canvi positiu i construir un futur mes sa i pròsper. Particularment, això inclou crear un ambient equitatiu, inclusiu i centrat en el creixement per al nostre personal. Resum del càrrec: El càrrec de líder d'equip es una part essencial de l'equip de lideratge de la botiga, ja que impacta en l'experiència diària dels membres de l'equip de la planta i dels clients. Els líders d'equip són responsables de donar exemple i suport als formadors, tot facilitant una experiència excel-lent per als clients i supervisant totes les operacions de la planta de vendes. Els líders d'equip utilitzen les mètriques i els indicadors clau de rendiment per prioritzar les responsabilitats alhora que s'adapten a les operacions comercials i els reptes del dia a dia. Responsabilitats claus del càrrec Lideratge i gestió del personal
- Donar suport en relació amb la formació i el desenvolupament continus dels membres de l'equip, tot proporcionant comentaris, assessorament, formació i orientació professional directes i abordant les preocupacions de l'equip.
- Oferir reconeixement als membres de l'equip, avaluar les deficiències i proporcionar documentació de rendiment general per donar suport i reforçar la carrera professional i el creixement personal de l'equip.
- Desenvolupar, mantenir i difondre el coneixement general de l'empresa i dels productes a traves dels canals de comunicació apropiats.
- Liderar l'equip de la botiga, la qual cosa inclou planificar la cobertura de la planta i prendre decisions per mantenir el rendiment i l'eficàcia de les operacions de la botiga.
- Donar suport als membres de l'equip (per exemple, tot donant exemple o assessorant-los) per garantir una experiència fantàstica per al client que demostri que valorem el seu temps, la qual cosa inclou valorar les necessitats dels clients, proporcionar informació tècnica dels productes i ajudar en les transaccions a les botigues i els programes omnicanal (per exemple, les opcions de comprar en línia i recollir a la botiga, vendes per telèfon i enviament des de la botiga).
- Interactuar amb els clients i satisfer-ne les necessitats per ajudar-los i proporcionar-los experiències de compra i de retorns efectives i personalitzades.
- Oferir informació tècnica sobre els productes tot explicant-ne el valor i els beneficis.
- Solucionar problemes amb clients i compartir les queixes amb els superiors per fer “correccions” per als clients.
- Moure's amb dinamisme per la planta per avaluar i satisfer les necessitats del negoci, de l'equip i dels clients.
- Contribuir a un entorn de feina respectuós i inclusiu, on s'accepten i se celebren les diferències, per garantir que tant els membres de l'equip com els clients tinguin una experiència favorable i interessant.
- Establir relacions de suport i productives amb tots els membres de l'equip.
- Col-laborar amb els membres de l'equip per garantir una experiència del client òptima i ajudar amb les operacions de la botiga.
- Revisar les dades i les mètriques del negoci per avaluar el progres dels objectius i determinar si s'han de fer ajustaments.
- Obrir i tancar la botiga d'acord amb les llistes de verificació d'obertura i tancament de la botiga.
- Gestionar les tasques de presentació del producte (p. ex. , tornar a lloc els productes, reomplir o afegir articles esgotats a la planta de l'inventari, reduir l'estoc o tornar a col-locar articles) segons els estàndards de l'empresa.
- Assignar tasques de neteja als formadors quan sigui necessari durant el torn per mantenir l'ambient luxós de la botiga.
- Assegurar-se que l'equip utilitza la tecnologia de la botiga per contribuir a les operacions de la botiga i proporcionar una experiència positiva per als clients.
- Entendre i seguir les polítiques i els procediments de seguretat del personal per mantenir un entorn de treball segur.
- Treballar d'acord amb les polítiques, els procediments, les lleis i les regulacions aplicables.
- No correspon
- Líder de l'equip indirectament responsable del subconjunt del personal de la botiga o segons ho delegui el gerent de botiga.
- Inclusió i diversitat: Crea/dona suport a un entorn inclusiu que valora/celebra les diferències.
- Integritat i honradesa: Actua de manera honesta, justa i ètica.
- Experiència dels clients: Gaudeix de la feina i de connectar amb els clients, entendre'ls i ajudar-los.
- Col-laboració i treball en equip: Treballa de manera productiva i ajuda els altres treballadors a aconseguir objectius; busca col-laborar i veure diferents perspectives.
- Lideratge: Pot i vol liderar, influir i inspirar altres persones. Motiva, enforteix, desenvolupa i dirigeix el personal durant la feina.
- Comunicació sincera: Aborda de manera oberta i constructiva els problemes (es a dir, parla amb franquesa)
- Presa de decisions: Usa la lògica i el raonament per avaluar alternatives i prendre decisions efectives i oportunes.
- Estar autoritzat o autoritzada legalment a treballar al país on està situada la botiga.
- Tenir 18 anys o mes.
- Tenir autorització per treballar i documentació relativa als requeriments legals nacionals (nomes a EMEA).
- Poder desplaçar-se a la botiga assignada amb els seus propis medis de transport.
- Disponibilitat per treballar en horari flexible, la qual cosa inclou vespres, caps de setmana i festius.
- Estar disposat o disposada a treballar com a part d'un equip i tambe de manera independent.
- Estar disposat o disposada a moure's per la botiga durant la major part del torn per ajudar els clients i fer una bona treball.
- Estar disposat o disposada a moure caixes que pesin fins a 13, 6 kg.
- Estar disposat o disposada a treballar en un ambient amb llums brillants i música alta.
- Experiència laboral
- Educació: Títol de batxillerat, secundària o equivalent
- Educació: Títol de grau o equivalent
- Experiència: 1 any en una posició de lideratge en el sector de vendes o en botiga (no cal que sigui de supervisió o de gestió de personal)
- Support ongoing learning and development of team members by providing direct feedback, coaching, mentoring, and career path guidance, and addressing performance concerns.
- Provide team members recognition, gap assessment, and overall performance documentation to support and reinforce career and personal growth.
- Develop, maintain, and disseminate product and general company knowledge through appropriate communication channels.
- Provide salesfloor leadership to team members, including planning salesfloor coverage and making decisions to maintain efficiency and effectiveness of salesfloor operations.
- Support team members (e. g. , leading by example or coaching) with ensuring a great guest experience that values guests' time, including assessing guest needs, providing technical product educations, and supporting in-store transactions and omnichannel programs (e. g. , buy online/pickup in store, phone sales, and ship from store options).
- Interact with and assess guests' unique needs to provide customized, effective purchase and return solutions and support.
- Provide technical product education by articulating the value and benefit of the product.
- Resolve guest feedback and address guest concerns or escalations to make it “right” for guests.
- Move dynamically on the floor to assess and fulfill the needs of the business, team, and guests.
- Contribute to a respectful and inclusive team environment by welcoming and celebrating differences to ensure a supportive and engaging experience for all team members and guests.
- Establish supportive and productive relationships with all team members.
- Collaborate with team members to ensure optimal guest experience and support store operations.
- Review business data and metrics to evaluate progress toward goals and determine if adjustments are warranted.
- Open and close the store in accordance with the opening and closing checklists.
- Manage product presentation tasks (e. g. , put items back in place, restock or add depleted items to the floor from inventory, destock or relocate items) according to company standards.
- Assign Educators cleaning tasks as needed throughout the shift to maintain the luxury environment of the store.
- Ensure team uses in-store technology to support store operations and provide positive guest experiences.
- Understand and adhere to people safety policies and procedures to maintain a safe work environment.
- Perform work in accordance with applicable policies, procedures, and laws or regulations.
- Not Applicable
- Team lead role indirectly responsible for subset of store employees on the floor or as delegated by Store Manager
- Inclusion & Diversity: Creates/supports an inclusive environment that values/celebrates differences
- Integrity/Honesty: Behaves in an honest, fair, and ethical manner
- Guest Experience: Enjoys working and connecting with, understanding, and helping guests
- Collaboration and Teamwork: Works productively with and supports others to achieve goals; seeks partnerships and diverse perspectives
- Leadership: Is able and desires to lead, influence, and inspire others; motivates, empowers, develops, and directs people as they work
- Candid Communication: Is willing to openly/constructively share concerns (i. e. , straight talk)
- Decision Making: Uses logic and reasoning to evaluate alternatives and make effective, timely decisions
- Must be legally authorized to work in the country in which the store is located
- Must be 18 years of age or older
- Must have proof of the Right to Work and evidence relating to associated local legislative requirements (EMEA only)
- Must have the ability to travel to assigned store with own transportation methods
- Willing to work a flexible schedule including evenings, weekends, and holidays
- Other Willingness Requirements
- Willing to work as part of a team and also complete work independently
- Willing to move through a store for most of a shift to help guests and accomplish work
- Willing to move boxes weighing up to 30 lbs (13. 6 kg)
- Willing to work in an environment with bright lights and loud music
- Work experience
- Education: High school diploma, GED, or equivalent
- Education: Bachelor's degree or equivalent
- Experience: 1 year of retail/sales leadership experience (supervisor or people management not necessary)
-
¿Por qué está buscando trabajo en Trabajas.es?
Crear alerta de empleo
Cada día nuevos anuncios de trabajo Puede elegir entre una amplia gama de trabajos: nuestro objetivo es ofrecer una selección lo más amplia posible Déjenos enviar nuevos anuncios por correo electrónico Sea el primero en responder a las nuevas ofertas de empleo Todos los anuncios de trabajos en un único lugar (de empleadores, agencias y otros portales) Todos los servicios para demandantes de empleo son gratuitos Le ayudaremos a encontrar un nuevo empleo