Borsa de Treball - auxiliar administratiu/iva (RRHH)
Auxiliar administratiu/iva en PSMAR (Recursos Humans)
El PSMAR és una organització integral de serveis en l'àmbit de la Salut, reconeguda com una institució innovadora i centrada en l'atenció de proximitat al ciutadà, que compta amb un excel-lent equip professional al qual et convidem a incorporar-te.
Funcions
Realitzar les operacions auxiliars administratives i de suport a l'activitat del Departament de Recursos Humans, així com l'assessorament a treballadors/res, usuaris/àries i a proveïdors, d'acord amb els objectius marcats, les normes internes establertes i la normativa vigent.
- Donar suport en la realització dels processos administratius de gestió de personal propis dels centres de treball, preparant documents contractuals per a la seva signatura, i certificats de personal laboral.
- Gestionar incidències laborals del personal, sobretot pel que fa a vacances i permisos.
- Gestionar l’acollida de nou personal i tramitar la comunicació de comunicats d’accidents, entre altres tasques relacionades amb la Prevenció de Riscos Laborals, com la programació de revisions mèdiques.
- Realitzar tasques d’atenció a l’usuari/ària, així com altres tasques de caràcter general, com el lliurament de documentació (comunicats, certificats, contractes. . . ), la tramitació de targetes d’accés, la realització de comandes de material, la gestió de places d’aparcament, l'assignació de taquilles, etc.
No haver estat separat/da del servei de l’Administració Pública per cap expedient disciplinari, ni tenir antecedents penals per delictes que inhabilitin per a l’exercici de les funcions públiques. En el cas de nacionals d’altre Estat no haver estat separat/da del servei de l’Administració Pública per cap expedient disciplinari, ni tenir antecedents penals per delictes que inhabilitin per a l’exercici de les funcions públiques, en el seu Estat.
Formació acadèmica:
- Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa o Formació Professional equivalent, o Batxillerat, amb titulació expedida per l'organisme competent o degudament homologada per aquest.
Experiència professional:
- Experiència professional acreditada, desenvolupant les mateixes funcions, o similars.
ES VALORARÀ
Formació i coneixements:
- Coneixement del sector hospitalari i nocions relatives a les instal-lacions relacionades.
- Disposició a adquirir un coneixement aprofundit del funcionament de l’àrea i de les intervencions de millora per tal de garantir un servei de qualitat.
- Idiomes i Office.
Competències:
- Competències corporatives: compromís i implicació amb la institució; orientació a les persones, empatia i sensibilitat interpersonal; orientació a la qualitat, la millora contínua i l'excel-lència, i gestió del canvi/innovació.
- Competències específiques: organització, ordre, metodologia i planificació, i treball en equip.
- Competències personals: estabilitat emocional, flexibilitat i comunicació.
Barem de puntuació:
Formació complementària: màxim 20 punts
Experiència professional: màxim 40 punts
Entrevista competencials: màxim 40 punts
En cas de dubte, podeu contactar amb RRHH a través de la següent adreça de correu electrònic: borsatreball@parcdesalutmar. cat.
¡Sea el primero en responder a este anuncio de trabajo!
-
¿Por qué está buscando trabajo en Trabajas.es?
Crear alerta de empleo
Cada día nuevos anuncios de trabajo Puede elegir entre una amplia gama de trabajos: nuestro objetivo es ofrecer una selección lo más amplia posible Déjenos enviar nuevos anuncios por correo electrónico Sea el primero en responder a las nuevas ofertas de empleo Todos los anuncios de trabajos en un único lugar (de empleadores, agencias y otros portales) Todos los servicios para demandantes de empleo son gratuitos Le ayudaremos a encontrar un nuevo empleo