Supply Chain Customer Service Specialist
Responder al anuncioCreate and analyze the order line fill rate (exception report) for the Operation Purchase Order. Monitor Sales Order Status until delivery to the Operations.
Act as a Help Desk to solve claims, complaints and incidences.
Coordination with Operations & Global Category Managers: gather information about promotions, life cycle communication (exception reports), etc. Identify improvement opportunities in the coordination between Global Supply Chain and the Operations
Person Profile
Experience and Specific Requirements:
1-2 years of experience in Supply Chain management or related.
Student of Engineering, Business or other related field Desirable:
Experience in International Retail Companies,
Supply Chain and Logistics knowledge Analytical, organizational and negotiation skills Team player
Excellent customer handling skills and used to work with high precision
¡Sea el primero en responder a este anuncio de trabajo!
-
¿Por qué está buscando trabajo en Trabajas.es?
Cada día nuevos anuncios de trabajo Puede elegir entre una amplia gama de trabajos: nuestro objetivo es ofrecer una selección lo más amplia posible Déjenos enviar nuevos anuncios por correo electrónico Sea el primero en responder a las nuevas ofertas de empleo Todos los anuncios de trabajos en un único lugar (de empleadores, agencias y otros portales) Todos los servicios para demandantes de empleo son gratuitos Le ayudaremos a encontrar un nuevo empleo