Auxiliar administrativo
Descripció:
Movitec, una empresa internacional líder en el sector industrial amb més de 20 anys d'experiència en el disseny i fabricació de maquinària automàtica per a la indústria de l'embalatge busca un/a administratiu/a comptable. Des de 2021, formem part del grup MOSCA GMBH, amb seu a Alemanya i més de 50 anys d'experiència a nivell mundial. En Movitec ens guiem per valors fonamentals com el respecte, confiança, unitat, transparència, entusiasme i lideratge.
El candidat/a per a aquesta posició serà responsable de mantenir un registre precís i detallat de totes les transaccions financeres de l'empresa, reportant a la directora financera. La seva labor garantirà un seguiment rigorós dels ingressos i despeses, així com de les transaccions comptables, contribuint significativament a l'estabilitat i creixement financer de l'organització. A més, el seu rol serà essencial per a assegurar la correcta gestió administrativa i comptable dins de l'àrea operativa, garantint precisió i eficiència en tots els processos.
Funcions:
- Preparar informes de gestió segons necessitats de la direcció financera
- Quadrar bancs i assegurar la correcta conciliació i realitzar el seguiment de transaccions bancàries.
- Gestionar i Controlar comptes Intercompany
- Gestió de cartera: Control de cobraments i pagaments
- Executar tasques de facturació i control de cobraments, garantint la precisió i el compliment dels terminis establerts.
- Realitzar labors administratives diàries, mantenint una organització òptima de documents i arxius.
- Col-laborar amb la direcció financera en auditories externes.
- Gestionar el correu entrant, redactar i enviar correus electrònics professionals, i atendre crides i visitants de manera amable i eficient
- Gestió administrativa i comptable de les liquidacions de despeses (Efectiu, VISA i Dietes)
- Recolzar en les tasques de tancament mensual i en l'elaboració de comptes anuals.
- Contribuir a l'èxit de l'equip assegurant la correcta comptabilització i compliment de polítiques internes
Requisits:
- Nivell intermedi d'anglès.
- Mínim 3 anys d'experiència en un lloc similar.
- Titulació en cicle superior d'administració i finances.
- Coneixements en administració, comptabilitat i finances i capacitat per a treballar en equip.
- Experiència en l'ús de Programari de gestió, ERP
- Domini del paquet Office, especialment Excel.
S'ofereix:
- Oportunitat de formar part d'una empresa consolidada, amb una llarga trajectòria i en plena expansió tant a nivell nacional com internacional.
- En la nostra empresa, fomentem la cohesió de l'equip a través d'activitats de team building, dissenyades per a enfortir la col-laboració i millorar la comunicació entre els integrants, impulsant així l'èxit col-lectiu
- Contracte indefinit.
- Horari de dilluns a dijous de 7. 30 a 16. 30.
- Horari intensiu tots els divendres de l'any, de 7. 30 a 13. 30.
-
Información detallada sobre la oferta de trabajo
Empresa: Movitec - Wrapping Systems Ubicación: Barcelona
Catalonia, ESAñadido el: 19. 3. 2025
Puesto de trabajo activo
¡Sea el primero en responder a este anuncio de trabajo!